Maj bjöd på flera höjdpunkter, Hanna och Björn hälsade på ute vid sommarhusen på ön.
Vi har haft 3 härliga helger på ön med skönt häng med ö-grannar.
Vi firade 17-maj med våra närmsta grannar som hade sparat slöjferna från förra gången, imponerande.
Vi har badat, bakat bullar och bröd, målat och fixat i det fina majvädret.
Månaden avslutades med bröllop i Norge.
Tack Maj

Tack Maj
Märkt på:                    

Lämna ett svar

Facebook
LinkedIn
Instagram