Tack Maj

Maj bjöd på flera höjdpunkter, Hanna och Björn hälsade på ute vid sommarhusen på ön.Vi har haft 3 härliga helger på ön med skönt häng med ö-grannar.Vi firade 17-maj med våra närmsta grannar som hade sparat slöjferna från förra gången,

Facebook
LinkedIn
Instagram