Maj bjöd på flera höjdpunkter, Hanna och Björn hälsade på ute vid sommarhusen på ön.Vi har haft 3 härliga helger på ön med skönt häng med ö-grannar.Vi firade 17-maj med våra närmsta grannar som hade sparat slöjferna från förra gången,
Och partymånaden fortsätter
Och partymånaden fortsätter
Att vara själv
Att vara själv
Frukost på en planka och man tager vad man haver
Frukost på en planka och man tager vad man haver
