Maj bjöd på flera höjdpunkter, Hanna och Björn hälsade på ute vid sommarhusen på ön.Vi har haft 3 härliga helger på ön med skönt häng med ö-grannar.Vi firade 17-maj med våra närmsta grannar som hade sparat slöjferna från förra gången,
Ibland blir det helt perfekt
Ibland blir det helt perfekt
Dags att boa in sig
Dags att boa in sig
Jag säger bara, baka detta bröd, så himla gott
Jag säger bara, baka detta bröd, så himla gott
Ett AW dopp
Ett AW dopp
Mer plats för rumpan
Mer plats för rumpan
Bästa frukosten äter jag här
Bästa frukosten äter jag här
Jag glömde ju det viktigaste inför stugöppnandet och ett boktips
Jag glömde ju det viktigaste inför stugöppnandet
Vad jag gör på mina flexpensions-dagar
Vad jag gör på mina flexpensions-dagar
Nyårslöften
Nyårslöften
